Koko Administrator
Dołączył: 31 Mar 2006 Posty: 19 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:27, 11 Kwi 2006 Temat postu: Regulamin z dnia 11.04.2006 |
|
|
Regulamin Historia Forum
Art. I
1. Tematyką Forum jest Historia i wszystko co z nią związane. Jedyne wypowiedzi nie związane z nią dozwolone są tylko w ściśle wyznaczonych działach.
2. Forum jest nieodpłatne.
3. Forum jest niezależne światopoglądowo, jesteśmy przeciwko propagowaniu nazizmu, komunizmu i innych ideologii zbrodniczych.
4. Oprócz tego Regulaminu w niektórych działach obowiązują również Regulaminy tych działów.
Art. II
1. Władzę na Forum sprawują Administrator/Administratorzy i Moderator/Moderatorzy.
2. Do praw i obowiązków Administratora należy/ą:
a) dbać o poprawną pracę Forum
b) działania administracyjne i moderacyjne
c) karanie i nagradzanie Forumowiczów
d) powoływanie i odwoływanie Moderatorów oraz nadzór nad nimi
3. Do praw i obowiązków Moderatora należy:
a) moderacja swoich działów
b) karanie i nagradzanie Forumowiczów
c) pisanie ogłoszeń
4. Administratorom i Moderatorom należy się szacunek pozostałych Forumowiczów.
Art. III
Szeregowiec 1 postów
Starszy szeregowy 10 postów
Kapral 15 postów
Starszy kapral 20 postów
Plutonowy 25 postów
Sierżant 30 postów
Starszy sierżant 35 postów
Sierżant sztabowy 40 postów
Starszy sierżant sztabowy 45 postów
Chorąży 50 postów
Starszy chorąży 55 postów
Chorąży sztabowy 60 postów
Starszy chorąży sztabowy 65 postów
Podporucznik 70 postów
Porucznik 75 postów
Kapitan 80 postów
Major 85 postów
Podpułkownik 90 postów
Pułkownik 95 postów
Generał brygady 100 postów
Generał dywizji 130 postów
Generał broni 200 postów
Art. IV
Kary i nagrody na Forum:
1. Kar na Forum udziela Administrator lub Moderator.
2. Kara grozi za:
a) spamerstwo
b) głoszenie treści niezgodnych z zasadami Forum (czyli obsceniczność, propagowanie zabronionych ideologii etc.)
c) niesubordynację (zakładanie postów w niewłaściwych działach etc.)
d) niestosowanie się do zasad kultury wypowiedzi
e) długotrwałą, nieusprawiedliwioną nieobecność na Forum oraz brak postów
f) inne działania zabronione przez Forum
3. User może odwołać się od kary do Moderatora lub Administratora. Umożenie kary następuje jedynie wtedy kiedy:
a) Moderator lub Administrator wymierzył karę zbyt surową lub niesłuszną
b) User w sposób znaczący poprawi się
4. Formy kary:
a) uwaga na PW
b) uwaga publiczna
c) ostrzeżenie
d) ban
5. User może zostać nagrodzony za:
a) wzorową pracę
b) aktywność
c) inne
6. Formy nagrody:
a) publiczne nagrodzenie
b) odznaczenie
c) awans na funkcję moderatora
7. Moderatorzy są karani i nagradzani na podstawie odrębnych przepisów.
8. Odznaczenia - będące formą nagrody - przyznawane są przez Administratora.
Art. V
1. Prywatne Wiadomości nie podlegają kontroli.
2. Grupy są tworzone przez Administratora i to on decyduje o przynależności Forumowicza do danej Grupy.
3. Wszelkie sugestie, uwagi, problemy prosimy kierować w odpowiednim miejscu Forum lub do Władz Forum.
4. Wszyscy Forumowicze zobowiązani są do przestrzegania zasad kultury wypowiedzi.
5. Wszyscy Forumowicze zobowiązani są do koleżeństwa wobec siebie i zachowania miłej atmosfery na Forum.
Art. VI
O moderacji Forum.
1. Kolorem używanym przez Administratora i Moderatora do edycji postów jest kolor czerwony, ewentualnie pogrubienie.
2. W sprawach wątpliwych powoływać się na Regulamin.
3. Jeżeli Moderator nie wie co uczynić niech skonsultuje się z Administratorem.
4. Moderator odpowiada za swoje decyzje przed Administratorem.
5. Moderator ma prawo do samodzielnego pisania ogłoszeń.
6. Wszelkie decyzje i dokumenty wchodzą w życie z chwilą ukazania się postu.
7. Regulamin obowiązuje od 11.04.2006 do ukazania się uaktualnienia.
8. Niniejszy Regulamin może edytować Administrator
Post został pochwalony 0 razy |
|